مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 15:402020-11-11سياسي

پای فسخ قرارداد نیشکر هفت تپه به هیئت داوری باز شد


با توجه به به احراز تخلفات مالک شرکت هفت‎تپه، امروز نامه سازمان خصوصی سازی برای ابطال واگذاری به هیأت داوری ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، هادی قوامی معاون پارلمانی وزیر اقتصاد اظهار کرد: با توجه به مجموعه توجهات و بررسی‌ها نهایتا امروز نامه سازمان خصوصی‌سازی به هیأت داوری ارسال و در این نامه به چند موضوع مهم در خصوص شرکت هفت‌تپه اشاره شد.

وی افزود: طی نامه‌ای که سازمان خصوصی‌سازی به رییس و اعضای هیأت داوری ارسال کرده است به ماده 30 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 34 قانون اساسی اشاره شده که در اجرای مفاد قانونی اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و دستورالعمل‌های مربوطه در خصوص شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه نکاتی مطرح شده است.

معاون وزیر اقتصاد گفت: همچنین در این نامه به میزان مطالبات سازمان خصوصی‌سازی اشاره شده است که در حال حاضر حدود 860 میلیارد ریال بوده که محقق نشده است.

وی ادامه داد: سایر تخلفات از جمله اقدام خریداران در خصوص عدم پرداخت به موقع حقوق و دستمزد کارگران و همچنین موضوع عدم پرداخت به موقع بیمه کارگران و عدم پرداخت معوقات بیمه آن‌ها و همچنین عدم تشکیل مجامع عمومی جهت انتخاب حسابرس و بازرس قانونی معتمد از دیگر مواردی است که در گزارش به هیأت داوری ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای فسخ قرارداد نیشکر هفت تپه به هیئت داوری باز شد

پای فسخ قرارداد نیشکر هفت تپه به هیئت داوری باز شد