مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 12:202020-11-11اقتصادي

تجمع مجدد سهامداران در مقابل سازمان بورس / خواسته معترضان چیست؟ +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ریزش بیش از 900 هزار واحدی شاخص بورس در سه ماه اخیر و متضرر شدن سهامداران حقیقی بویژه تازه واردان بازار سرمایه که با تشویق و دعوت و حمایت دولتمردان از جمله رییس جمهور، - تجمع مجدد سهامداران در مقابل سازمان بورس / خواسته معترضان چیست؟ +فیلم تعدادی از سهامداران معترض به ریزش های پی در پی بورس برای چهارمین بار تجمع اعتراضی مسالمت آمیز برگزار کردند و این بار در مقابل سازمان بورس در خیابان ملاصدرا خواستار برخورد دستگاه قضایی با متخلفان و مفسدان بازار و استعفای وزیر اقتصاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ریزش بیش از 900 هزار واحدی شاخص بورس در سه ماه اخیر و متضرر شدن سهامداران حقیقی بویژه تازه واردان بازار سرمایه که با تشویق و دعوت و حمایت دولتمردان از جمله رییس جمهور، وزیر اقتصاد و وزیر کشور در نیمه اول سال کد بورسی گرفتند بسیاری از مردم مالباخته را ناراحت و ناراضی کرده است.

در فضای مجازی و رسانه ها بازتاب این نارضایتی از گزارش های خبرنگاران، نظرات فعالان و کارشناسان و کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی کاملا مشهود بود اما متاسفانه علی رغم وعده های مکرر فرهاد دژپسند به عنوان وزیر اقتصاد روند مثبتی در بورس طی سه ماه اخیر دیده نشد و از طرفی با توجه به اینکه هیچکس پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مجدد سهامداران در مقابل سازمان بورس / خواسته معترضان چیست؟ +فیلم

تجمع مجدد سهامداران در مقابل سازمان بورس / خواسته معترضان چیست؟ +فیلم