مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 16:452020-11-10سياسي

برای فقرزدایی در هرمزگان نیازمند مشارکت همه دستگاه ها هستیم


در بحث مدیریت فقر استان، نیازمند مشارکت و همکاری همه دستگاه ها و نهادها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی الهیاری، عصر سه شنبه در نشست مراسم امضا تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد هرمزگان با کمیته امداد امام خمینی (ره) در هرمزگان گفت: در بحث مدیریت فقر استان، نیازمند مشارکت و همکاری همه دستگاه ها و نهادها هستیم، امروزه موضوع فقر موضوعی نیست که مربوط به یک طایفه، یک خانواده و یا گروه خاصی باشد، بلکه تمامی افرادی که در جامعه زندگی می کنند، درگیر این موضوع هستند.

الهیاری با اشاره به این مطلب که جامعه اسلامی ما تنها با پرداخت زکات می تواند فقر را مدیریت کند، گفت: هدف گذاری کمیته امداد به گونه ای است که کمک های خرد مردم و مشارکت خیران را تجمیع و متمرکز نموده و تبدیل به خدمت اثرگذار به فقرا و نیازمندان کند.

این مقام مسئول یادآور شد: برای کاهش فقر در استان هرمزگان سالانه نیازمند اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی است که تأمین نمودن این اعتبار برای دولت بسیار سنگین است و نیازمند مشارکت مردم است.

الهیاری افزود: در این راستا طرح های مختلفی را اجرا کرده ایم که نمونه آن طرح اکرام ایتام و محسنین است و خوشبختانه از طریق این طرح فرصتی ایجاد شده تا مردم نیکوکار بتوانند کمک های مستمر خود را تقدیم ایتام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای فقرزدایی در هرمزگان نیازمند مشارکت همه دستگاه ها هستیم

برای فقرزدایی در هرمزگان نیازمند مشارکت همه دستگاه ها هستیم