مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 12:502020-11-10ورزشي

ابعاد جدید لایحه اعتراضی باشگاه النصر علیه پرسپولیس مشخص شد/خطر در کمین است؟


باشگاه النصر در لایحه اعتراضی خود به کمیته استیناف AFC مواردی به جز استفاده پرسپولیس از بازیکنان جدید در لیگ قهرمانان را هم مدنظر قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از رد شکایت باشگاه النصر از سوی کمیته انضباطی AFC در اعتراض به استفاده بازیکنان جدید پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، مسئولان این باشگاه عربستانی با استخدام دو وکیل زبده بین المللی یعنی لوکاس فرر و مارکوس موتا تلاش کردند این بحث را از طریق کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری کنند.

لایحه سعودی ها برای پیگیری این شکایت هفته گذشته به کمیته استیناف AFC رسید و مسئولان این کمیته هم چهارشنبه هفته قبل با صدور نامه ای خطاب به پرسپولیس درخواست کردند لایحه دفاعی تکمیلی خود را ظرف یک هفته به کمیته استیناف ارسال کند.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس هم قرار است پس از جمع بندی موارد مختلف لایحه متقنی را برای دفاع از حقوق این باشگاه در مقابل لایحه 130 صفحه ای النصری ها ارسال کند.

  هرچند به تازگی کمیته استیناف AFC با تعویق دیدار فینال لیگ قهرمانان طبق درخواست النصر مخالفت کرده و از نظر این کمیته باید بازی مذکور 29 آذر در قطر برگزار شود اما باشگاه عربستانی در اعتراض ارسالی خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا نکات جدیدی را مطرح کرده که می تواند نگرانی هایی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد جدید لایحه اعتراضی باشگاه النصر علیه پرسپولیس مشخص شد/خطر در کمین است؟

ابعاد جدید لایحه اعتراضی باشگاه النصر علیه پرسپولیس مشخص شد/خطر در کمین است؟