مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 11:052020-11-10بين الملل

سیسی به دنبال ایجاد فراکسیون اپوزیسیون صوری در پارلمان مصر است


رییس جمهوری مصر در پی نگرانی ها از واکنش دولت جدید آمریکا به نقض هایش در مصر از جمله سرکوب مخالفان، تصمیم گرفته در ترکیب دور جدید پارلمان، فراکسیون اپوزیسیون فرمالیته را به نام مخالفان نظام داخل کند.

- سیسی به دنبال ایجاد فراکسیون اپوزیسیون "صوری" در پارلمان مصر است رییس جمهوری مصر در پی نگرانی ها از واکنش دولت جدید آمریکا به نقض هایش در مصر از جمله سرکوب مخالفان، تصمیم گرفته در ترکیب دور جدید پارلمان، فراکسیون اپوزیسیون فرمالیته را به نام مخالفان نظام داخل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منبعی در رهبری حزب اپوزیسیون مصر در گفت وگوی ویژه با العربی الجدید اعلام کرد، شاخص های شمارش نتایج اولین دور از مرحله دوم انتخابات پارلمان نشان داد که کمیته های عمومی فعلا در نتایج کمیته های فرعی دست نبرده اند.

در حالی که در مرحله اول انتخابات که حدود دو هفته پیش برگزار شد به نفع نامزدهای وابسته به قدرت حاکم آرای تقلبی به مجموع آرا اضافه کرده و نتیجه را دستکاری کرده بودند.

این منبع گفت، مخصوصا پس از پیروزی جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر متحد مصر دونالد ترامپ، رییس جمهوری کنونی آمریکا و فشارهایی که دولت بایدن در خصوص پرونده هایی مثل حقوق بشر، جامعه مدنی، احزاب سیاسی و پارلمان بر نظام مصر وارد خواهد کرد، ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیسی به دنبال ایجاد فراکسیون اپوزیسیون صوری در پارلمان مصر است

سیسی به دنبال ایجاد فراکسیون اپوزیسیون صوری در پارلمان مصر است