مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-10اجتماعي

سولابست زیر چترحمایت خیرین/داوطلبان هلال احمر در میدان خدمت رسانی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به دنبال حضور کاروان نذر آب 3 در سولابست، این روستا مورد توجه خیرین قرار گرفته و خدمات مناسبی دریافت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سولابست از جمله روستاهای محروم در 42 کیلومتری شهرستان سربیشه بوده که مردمانش زیر تازیانه های خشک روزگار کمر خم کرده اند.

خساست 20 ساله آسمان باعث از بین رفتن منابع درآمدی مردم سولابست شده و چهره روستا را خشک و عبوس کرده است.

از سویی دیگر نبود امکانات رفاهی و تفریحی باعث شکاف بزرگی بین زندگی روستایی و زندگی شهری شده که این امر نیازمند توجه مسئولان است.

نیمه مهر ماه سال جاری کاروانی در قالب نذر آب 3 مهمان شهرستان سربیشه شد که پرتوهای گرم انسان دوستی اش به سولابست هم رسید.

قدم گذاشتن خیران در این روستای محروم باعث شده تا آفتاب مهربانی ها بر سولابست بتابد و مهربانی های زیادی از سوی این انسان های بزرگ بر خود ببیند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این خصوص بیان کرد: سومین کاروان نذر آب 3 در 15 مهرماه سال جاری مهمان شهرستان سربیشه شده و در 13 روستا به ارائه خدمات مختلف پرداخته است.

محمد رضا رضایی سولابست را یکی از روستاهای محروم و نیازمند توجه دانست و گفت: با توجه به حضور خیرین در سولابست، خوشبختانه تاکنون کمک های زیادی به مردم این روستا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سولابست زیر چترحمایت خیرین/داوطلبان هلال احمر در میدان خدمت رسانی

سولابست زیر چترحمایت خیرین/داوطلبان هلال احمر در میدان خدمت رسانی