مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 09:552020-11-10پزشكي

تاکنون تست مثبت آنفلوانزا در کردستان گزارش نشده است/ کرونا همچنان می تازد


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اشاره به تزریق قسمت اول و دوم واکسن آنفلوانزا به گروه های پر خطر در این استان، گفت: تاکنون مورد مثبت مبنی بر ابتلای افراد به آنفلوانزا در کردستان گزارش نشده است.

- ایسنا/کردستان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اشاره به تزریق قسمت اول و دوم واکسن آنفلوانزا به گروه های پر خطر در این استان، گفت: تاکنون مورد مثبت مبنی بر ابتلای افراد به آنفلوانزا در کردستان گزارش نشده است.

ابراهیم قادری با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 25 هزار دُز واکسن آنفلوانزا به گروه های پر خطر استان تزریق شده است، اظهار کرد: مرحله نخست توزیع این واکسن به استان ها طبق دستورالعمل ابلاغی توسط معاونت بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی کردستان همزمان با 31 استان کشور از هفتم مهرماه آغاز و میان گروه های متقاضی و پرخطر توزیع شد هرچند هنوز تعداد زیادی از گروه های پرخطر نیز موفق به دریافت این واکسن نشده اند.

وی ضمن تأکید به انجام تست از افراد مشکوک با بیان اینکه علائم کرونا و آنفلوانزا بسیار به هم شبیه هستند، افزود: شهروندان باید برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا و آنفلوانزا نکات و دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون تست مثبت آنفلوانزا در کردستان گزارش نشده است/ کرونا همچنان می تازد

تاکنون تست مثبت آنفلوانزا در کردستان گزارش نشده است/ کرونا همچنان می تازد