مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 07:402020-11-10اقتصادي

کاهش تردد در محورهای استان زنجان با اجرای طرح محدودیت


اجرای طرح محدودیت تردد در محورهای استان زنجان طی هفته گذشته منجر به کاهش حدود 25 تا 30 درصدی تردد در محورهای استان زنجان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، از آنجایی که کرونا این روزها همه زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است، مسؤولان به طرح های مختلفی برای قطع زنجیره انسانی این ویروس می اندیشند که ایجاد محدودیت برای ترددها از جمله این طرح ها است.

به همین دلیل طرح محدودیت تردد در محورهای مواصلاتی بین استانی از ظهر روز دوشنبه تا پایان روز جمعه هفته گذشته در کشور اجرا شد که بنا بر گفته مسؤولان امر اجرای این طرح موجب کاهش 25 تا 30 درصدی تردد در جاده ها شد.

هر چند مدت زمان اجرای این طرح چند روز بود ولی نتیجه آن مطلوب به نظر می رسید چرا که با توجه به وضعیت موجود حداقل از ترددهای بین استانی کاسته شد.

در این راستا رییس پلیس راه استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اجرای طرح ایجاد محدویت برای ورود و خروج خودروهای غیربومی گفت: اجرای این طرح به کاهش 30 درصدی تردد منجر شده است.

محمدعلی عظیمی با اشاره به اجرای اعمال محدودیت در ورودی و خروجی شهرها اظهار کرد: تردد خودروهایی با پلاک تهران برای ورود به شهرهای استان ممنوع شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تردد در محورهای استان زنجان با اجرای طرح محدودیت

کاهش تردد در محورهای استان زنجان با اجرای طرح محدودیت