مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 06:252020-11-10ورزشي

بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان نگران مسائل مالی نباشند


شهردار همدان با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری همدان مورد حمایت اعضای شورای شهر همدان و مدیریت شهری است، گفت: بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان نگران مسائل مالی نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس صوفی صبح سه شنبه در بازدید از تمرینات تیم فوتبال شهرداری گفت: امسال سیاست مدنظر حمایت کامل از تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری همدان است.

وی افزود: بعد از چندین سال حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به این نتیجه رسیده ایم که دیگر صلاح نیست در این لیگ فعالیت کنیم و امسال هدف، صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

وی با بیان اینکه فوتبال همدان از ظرفیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: در تشکیل تیم های شهر باید ظرفیت بومی استان استفاده شود و امسال نیز با تمام مشکلات مالی تلاش می کنیم دغدغه مالی در تیم فوتبال شهرداری همدان وجود نداشته باشد.

شهردار همدان عنوان کرد: اگر سال گذشته غفلت صورت نمی گرفت تیم فوتبال شهرداری ظرفیت صعود داشت و می توانست به این موفقیت برسد بنابراین باید در این فصل بازیکنان تلاش خود را چندین برابر کنند و باغیرت و تعصب برای نام فوتبال همدان بجنگند تا در پایان فصل جشن صعود بگیریم.

صوفی با اشاره به حمایت مدیریت شهری از تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: بازیکنان نگران مسائل مالی و پشتیبانی نباشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان نگران مسائل مالی نباشند

بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان نگران مسائل مالی نباشند