مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-09ورزشي

کم تحرکی سلامت دانش آموزان قزوینی تهدید می کند


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه امروزه با تغییر سبک زندگی، به ورزش اهمیت چندانی داده نمی شود، گفت: کم تحرکی سلامت دانش آموزان قزوینی تهدید میکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات باقرالعلوم برگزار شد اظهار داشت: بی توجهی به مثلث مطالعه، ورزش و تغذیه سلامت دانش آموزان قزوینی را تهدید می کند.

وی با بیان اینکه سبک زندگی و نوع تغذیه نامناسب در مدارس موجب چاقی نوجوانان استان شده است، خاطرنشان کرد: مواد غذایی کم ارزش بوفه مدارس را پر کرده در حالی که همین تغذیه های ها مطلوب از عوامل مهم چاقی به شمار می روند.

20 درصد از دانش آموزان قزوینی از چاقی رنج می برند حبیبی عنوان کرد: بوفه مدارس باید از چیپس و پفک خالی شود زیرا تا کنون طبق آمار نزدیک به 20 درصد از دانش آموزان قزوینی از چاقی رنج می برند و در صورتی که رژیم غذایی آنها اصلاح نشود در لبنان با مشکلات جدی مواجه می شویم.

وی افزود: از دیرباز تا کنون به دروسی همچون ریاضی اهمیت بیشتری داده می شد اما باید توجه داشت تا زمانی که مربیان، والدین و مربیان، ورزش را تنها تفریح قلمداد کنند این وضع تغییری نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم تحرکی سلامت دانش آموزان قزوینی تهدید می کند

کم تحرکی سلامت دانش آموزان قزوینی تهدید می کند