مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 09:102020-11-09سياسي

پیکر سردار شهید صحرایی در بین حزن و اندوه مردم بهشهر تشییع شد


پیکر پاک سردار شهید رمضان علی صحرایی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی از مقابل بیمارستان امام خمینی بهشهر در بین حزن و اندوه مردم عزادار بهشهر و رستمکلا تشییع و در زادگاهش شهر رستمکلا خاکسپاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سردار رمضان علی صحرایی شنبه 17 آبان ماه آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

پیش از ظهر امروز آیین تشییع پیکر این شهید والامقام که از مقابل بیمارستان امام خمینی بهشهر تا گلزار شهدا زادگاهش شهر رستمکلا با حضور شمار زیادی از مدیران دستگاه های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپروز مازندران، به صورت خودروی انجام شده است.

گوشه ای از زندگی نامه و فعالیت های سیاسی و نظامی سردار شهید صحرایی رمضان علی صحرایی فرزند مرحوم حاج علی اصغر از فرماندهان نام آشنای استان های شمالی کشور و از جانبازان 70 درصد جنگ تحمیلی، در خانواد ه ای مذهبی در شهر رستمکلا در تیرماه سال 1330 به دنیا آمد.

  صحرایی پس از اخذ مدرک دیپلم در هنرستان ساری، وارد فضاهای سیاسی بر ضد استبداد پهلوی شد و این مبارزه را به صورت خانوادگی و با معاونت داماد، پدر، عمو و عموزاده هایش صورت داد و حتی در این راه پرحادثه، از همراهی مادر و همسرش نیز برخوردار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر سردار شهید صحرایی در بین حزن و اندوه مردم بهشهر تشییع شد

پیکر سردار شهید صحرایی در بین حزن و اندوه مردم بهشهر تشییع شد