مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-09سياسي

با بروکراسی اداری در کرمان آشنا شوید/19 بار پیگیری استاندار و آخر هیچ!!


استاندار کرمان در جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری ماجرای نامه دریافتی از یک سرمایه گذار را مطرح و روند پیگیری های مستمر خود و موانع اداری را تشریح کرد.

- ماجرای دنباله دار اخذ یک مجوز توسط سرمایه گذار در کرمان/19 بار پیگیری استاندار و آخر هیچ!! ایسنا/کرمان استاندار کرمان در جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری ماجرای نامه دریافتی از یک سرمایه گذار را مطرح و روند پیگیری های مستمر خود و موانع اداری را تشریح کرد.

دکتر محمدجواد فدایی در جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری استان بیان کرد: از ابتدای حضورم در استانداری تاکید داشتم که سیستم اداری ما باید فعال و پویا باشد و کار مردم به ویژه در سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال سریع انجام شود.

وی هدف اصلی پنجره واحد را سرعت بخشیدن به سرمایه گذاری دانست و ادامه داد: 832 مورد از درخواست ها را دارم که ماه ها باقیمانده و هنوز به نتیجه نرسیده است، من به دنبال راه حل هستم که چگونه این اتفاقات را نداشته باشیم.

استاندار کرمان به ارائه نمونه ای از پیگیری درخواست ها در خصوص مجتمع خدمات رفاهی پرداخت و گفت: از 28 دی 98 تا 24 مهر ماه امسال در خصوص تامین سوخت پمپ بنزین این مجتمع 19 بار پیگیری کردیم و بعد از 8 ماه و 26 روز هنوز به نتیجه نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با بروکراسی اداری در کرمان آشنا شوید/19 بار پیگیری استاندار و آخر هیچ!!

با بروکراسی اداری در کرمان آشنا شوید/19 بار پیگیری استاندار و آخر هیچ!!