مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 06:202020-11-09اجتماعي

حضور 90 درصدی دانش آموزان کوهرنگ ، میان کوه و فلارد در مدرسه


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 90 درصد دانش آموزان مناطق کوهرنگ، فلارد و میان کوه در مدارس حاضر می شوند، گفت: هرگونه تعطیلی و عدم حضور در مدارس طبق مصوبات ستاد مبارزه با کرونای استان است.

- فرحناز قائدامینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: آموزش در مدارس تحت هیچ عنوانی تعطیل نخواهد شد و آنچه در ستاد مبارزه با کرونا ی استان مطرح شد این بود که مدارس باز هستند، حضور معلمان و مدیران الزامی است اما حضور دانش آموزان اختیاری است.

  مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: کلاس ها به صورت 35 دقیقه ای در فضای شاد و یا به صورت حضوری برگزار می شود و مجموع دو کلاس، ساعت کاری معلمان است.

 وی خاطرنشان کرد: تمام مناطق، ادارات کل و مدارس استان اطلس آموزشی را تهیه کرده اند یعنی ما اطلاع داریم که چه تعداد از دانش آموزان به شبکه شاد دسترسی دارند و یا چه تعداد از دانش آموزان در مدرسه حاضر می شوند که برای هر گروه برنامه مختص آنان تهیه می شود.

قائدامینی ادامه داد: ادارات ما حتی برای دانش آموزانی که به هیچ کدام از راه های آموزشی دسترسی ندارند برنامه دارد و از طریق راهبران و گروه های آموزشی به آنان آموزش می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 90 درصدی دانش آموزان کوهرنگ ، میان کوه و فلارد در مدرسه

حضور 90 درصدی دانش آموزان کوهرنگ ، میان کوه و فلارد در مدرسه