مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 05:252020-11-09اقتصادي

معرفی 36 محدوده امیدبخش معدنی در پهنه های مطالعاتی کرمانشاه


کارشناس مسئول اکتشافات معدن سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: مطالعات انجام شده در پنج پهنه استان، منجر به معرفی 36 محدوده امیدبخش جهت ادامه اکتشافات تکمیلی، - فرهاد رضازاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با بیان اینکه معادن استان از مهمترین معادن کشور است، اظهار داشت: استان کرمانشاه 158 معدن فعال دارد که بیش از 5 هزار نفر در صنایع وابسته معدنی استان مشغول به فعالیت هستند.

وی یکی از برنامه های زیربنایی توسعه معادن را دربحث اکتشافات توصیف کرد و گفت: از سال 94 که دستور پهنه بندی استان ها ابلاغ شد پنج  پهنه مطالعاتی در استان کرمانشاه مصوب شد.

کارشناس مسئول اکتشافات معدن سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: پهنه قیر طبیعی در منطقه گیلان غرب، پلی متال در سنقرو کلیایی، پهنه سنگ های تزیینی در هرسین، پهنه مرکزی در کرمانشاه و اورامانات و پهنه دیگری در اسلام آباد غرب از جمله این پهنه ها بود.

  وی ادامه داد: ماحصل مطالعات این پنج پهنه معرفی 36 منطقه امیدبخش بوده که این مناطق امیدبخش پس از کسر مناطق متداخل با محدوده های مجاور، سکونتگاه ها و ادارات که باید استعلام شود از جمله منابع طبیعی، برای اکتشافات تکمیلی به صورت مزایده در اختیار بهره برداران از معادن قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 36 محدوده امیدبخش معدنی در پهنه های مطالعاتی کرمانشاه

معرفی 36 محدوده امیدبخش معدنی در پهنه های مطالعاتی کرمانشاه