مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 18:552020-11-08سياسي

بازگشت طرح احداث آرامستان مشاهیر و فرهنگوران شیراز از صحن علنی شورا


طرح احداث آرامستان مشاهیر و فرهنگوران شیراز یکی از دستور کارهای یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز بود که برای بررسی بیشتر به کمیسیون های فرهنگی و سلامت و محیط زیست بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عصر امروز یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر شیراز با چند دستور کار برکزار شد که در نخستین دستور جلسه، لایحه اعطای اذن انتفاع بخشی از پلاک ثبتی 912/ 1652 بخش چهار شیراز به مساحت سه هزارو 71 مترمربع با کاربری خدماتی با حفظ مالکیت شهرداری به سازمان بهزیستی استان فارس به منظور ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی (زنان و دختران) که از سوی کمیسیون های سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورا ارائه شده بود، بررسی شد.

تا بر اساس مصوبه شورا در خصوص این لایحه با اعطای اذن انتفاع یادشده با حفظ مالکیت شهرداری برای احداث ساختمان ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی(زنان، دختران) از مهلت 12 ماه به 18 ماه و بهره برداری به مدت 15 سال از سوی سازمان بهزیستی استان فارس، موافقت شود.

در ادامه طرح یک فوریتی جمعی از اعضا مبنی بر اجرای تصویب نامه هیات وزیران درباره ارائه امکانات رفاهی اعم از نقدی و غیرنقدی به بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت طرح احداث آرامستان مشاهیر و فرهنگوران شیراز از صحن علنی شورا

بازگشت طرح احداث آرامستان مشاهیر و فرهنگوران شیراز از صحن علنی شورا