مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 12:302020-11-08حوادث

کلاهبردار 50 میلیارد ریالی در کرج دستگیر شد


معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که با جعل سند و کلاه برداری زمین 2 هزار متری فرد دیگری را به قیمت 50 میلیارد ریال به فروش رسانده بود، - دستگیر شد.

سید مجید فیض جعفری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس آگاهی استان البرز مبنی بر اینکه یک کلاهبردار حرفه ای با جعل سند و چرب زبانی یک قطعه زمین 2 هزار متری که متعلق به شخص دیگری بوده را به قیمت 50 میلیارد ریال به فروش رسانده و پس از دریافت پول متواری شده، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاه برداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند متهم از کلاه برداران حرفه ای و سابقه دار استان البرز است که چندین مرتبه به جرم کلاه برداری توسط پلیس دستگیر و روانه زندان شده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: در ادامه با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در یک باغ در محدوده گرم دره کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با بیان اینکه متهم به صراحت به جرم خود مبنی بر فروش مال غیر اقرار کرد، خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی همدستان و سایر کلاه برداری های این متهم ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار 50 میلیارد ریالی در کرج دستگیر شد

کلاهبردار 50 میلیارد ریالی در کرج دستگیر شد