مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 12:002020-11-08سياسي

اجرای ساماندهی آموزش عالی کلید خورد/تشکیل شبکه علمی بین دانشگاهی


اولین گام در اجرای طرح ساماندهی آموزش عالی تشکیل شبکه علمی بین دانشگاهی در سطح استان، منطقه و در سطح ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه عنوان یک برنامه هدفمند و ضروری اولویت دهند و مسئولان دانشگاهی در این خصوص با حوزه آموزش، همکاری لازم را انجام دهند.

وزیر علوم با بیان اینکه در سطح ملی هم بحث پشتیبانی از آموزش مجازی مطرح است، گفت: امیدواریم در هفته های آینده این مساله به انجام برسد و پشتیبانی ملی نیز برای امنیت و تبادل بهتر اطلاعات در آموزش دانشجویان از این بخش به عمل آید.

البته در این راستا دانشگاه ها نیز باید نرم افزارهای خود را ارتقاء داده و از نرم افزارهایی استفاده کنند که قابلیت های بیشتری داشته باشند.

وی افزود: علاوه بر اینکه لازم است از مزایا و توفیقات ارائه آموزش های مجازی گفته شود و از اساتید و مدیرانی که علی رغم عدم آمادگی، به خوبی توانستند به نحو مطلوب ارائه خدمت دهند، باید دقت کنیم تا کیفیت ارائه آموزش های مجازی را ارتقاء بخشیم.

وزیر علوم با بیان اینکه نظارت بر ارائه کیفی دروس و سرفصل ها باید به صورت دقیق و منظم انجام گیرد، اظهار داشت: روسا و مسئولان دانشگاه های کوچک و جوان که امکان دارد در این زمینه به دلایل مختلف شرایط مطلوبی برایشان فراهم نشده باشد، باید دقت کنند دانشجویان این مراکز از کیفیت لازم در ارائه دروس به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ساماندهی آموزش عالی کلید خورد/تشکیل شبکه علمی بین دانشگاهی

اجرای ساماندهی آموزش عالی کلید خورد/تشکیل شبکه علمی بین دانشگاهی