مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 08:152020-11-08سياسي

حناچی به دلیل انجام پروژه ناایمن مسیر دوچرخه تذکر گرفت


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به دلیل انجام پروژه ناایمن مسیر دوچرخه در بزرگراه شهید دوران به حناچی تذکر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهرداری نسبت به تأمین نشدن ایمنی مسیر دوچرخه در بزرگراه شهید دوران، اظهار داشت: با توجه به مکاتبات انجام گرفته با شهرداری مبنی بر ارائه مستندات و مطالعات مصوب پروژه احداث مسیر دوچرخه در حاشیه بزرگراه شهید دوران و قسمتی از بزرگراه شهید یاسینی انتظار داشتیم اقداماتی در این راستا انجام گیرد ولی به درستی محقق نشده است.

وی افزود: بازدیدهای کارشناسان از بخش های اجرا شده این پروژه در دو هفته اخیر حکایت از این دارد که اجرای ناصحیح، ناایمن، خطرآفرین و منقطع در این پروژه صورت گرفته به طوری که باعث هدایت دوچرخه سوار به بخش های بزرگراهی و وقوع حوادث احتمالی می شود.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: به شهردار تهران تذکر می دهم که نسبت به رفع این قضیه اقدامات لازم را انجام دهد و اجرای پروژه مربوطه بر اساس استانداردها و ضوابط فنی صورت گیرد.

علیخانی تصریح کرد: با توجه به مصوبات یکصد و هجدهمین جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر مبنی بر اجرای برنامه عملیاتی اولویت محور تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حناچی به دلیل انجام پروژه ناایمن مسیر دوچرخه تذکر گرفت

حناچی به دلیل انجام پروژه ناایمن مسیر دوچرخه تذکر گرفت