مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-07اقتصادي

اجرای هر کیلومتر آسفالت 700 میلیون تومان هزینه دارد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: با اشاره به گلایه برخی از شهروندان به نامناسب بودن وضعیت آسفالت مسیر باغستان به برغان گفت: - ایسنا/البرز معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: با اشاره به گلایه برخی از شهروندان به نامناسب بودن وضعیت آسفالت مسیر باغستان به برغان گفت: این مسیر 20 کیلومتری با مشکل نداشتن شانه راه مواجه بود که از سال گذشته تا کنون شانه سازی 13 کیلومتر آن انجام شده است.

مجتبی حاجیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به افزایش هزینه های مربوط به اجرای عملیات آسفالت در محورهای اصلی و راه های روستایی اظهار کرد: در حال حاضر انجام هر کیلومتر آسفالت حدود 700 میلیون تومان هزینه دارد که با توجه به وضعیت تخصیص بودجه تامین آن به راحتی امکان پذیر نیست.

حاجیان افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای دستگاهی خدمات رسان است و منبعی مجزا برای درآمدزایی ندارد بنابراین برای تامین هزینه های اجرای پروژه های خود نیازمند تخصیص اعتبارات ملی و استانی است.

وی ادامه داد: بدون شک وقتی دولت با مشکلات مالی مواجه باشد، فرایند تخصیص بودجه نیز با چالش هایی مواجه می شود که این امر روند اجرای پروژه های تعریف شده را کند می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای هر کیلومتر آسفالت 700 میلیون تومان هزینه دارد

اجرای هر کیلومتر آسفالت 700 میلیون تومان هزینه دارد