مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 11:552020-11-06سياسي

رکن اصلی سیاست خارجی آمریکا حمایت از صهیونیست هاست


رکن اصلی سیاست خارجی آمریکا حمایت بی چون و چرا از صهیونیست هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ریگان، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر با بیان اینکه تولید فکر، اندیشه تکفیری و تشکیل جریان ها و گروه های تکفیری دو راهبرد صهیونیست و آمریکاست، اظهار کرد: از تلاش های دشمن خاموش فراموش سازی مسأله اول جهان اسلام یعنی فلسطین عزیز است.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه پرده آخری که دشمن به نمایش گذاشته عادی سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیستی است، افزود: تحرکات برخی کشورهای کوچک و مفلوک قطعا راه به جایی نخواهد برد و فلسطین، فلسطین خواهد شد و رژیم صهیونیستی محو می شود.

رضازاده با اشاره به همبستگی شیعه و سنی در هفته وحدت که صدای همه مسلمانان جهان یک صدا لبیک یا رسول الله بود، افزود: آمریکا مظهر شیطان در جهان است،چه بایدن و چه ترامپ بیاید برای ایران هیچ فرقی ندارد، رکن اصلی سیاست خارجی آمریکا حمایت بی چون و چرا از صهیونیست هاست.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه جمهوری اسلامی وارد هیچگونه گفت وگویی با آمریکا نخواهد شد، عنوان کرد: تمام مسئولان نظام اسلامی با پرهیز از حاشیه سازی و استفاده از فرصت ها باید برای یافتن راه علاج حل مشکلات مردم گام های محکم بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکن اصلی سیاست خارجی آمریکا حمایت از صهیونیست هاست

رکن اصلی سیاست خارجی آمریکا حمایت از صهیونیست هاست