مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 05:552020-11-06اقتصادي

مصوبات سفر اعضای کمیسیون کشاورزی به دشت مغان تشریح شد


در نشست جمع بندی نظارت میدانی از شهرستان های پارس آباد و بیله سوار با حضور اعضای کمیسیون کشاورزی، معاونین وزارت جهاد کشاورزی و نیرو و مسئولان بانک کشاورزی مصوبات سفر تشریح شد.

- پارس آباد - در نشست جمع بندی نظارت میدانی از شهرستان های پارس آباد و بیله سوار با حضور اعضای کمیسیون کشاورزی، معاونین وزارت جهاد کشاورزی و نیرو و مسئولین بانک کشاورزی تشریح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، سیدجواد ساداتی نژاد شامگاه پنجشنبه در تشریح نشست جمع بندی نظارت میدانی از شهرستان های پارس آباد و بیله سوار با حضور اعضای کمیسیون کشاورزی، استاندار اردبیل، معاونین وزارت جهاد کشاورزی و نیرو و مسئولین بانک کشاورزی، گفت: مقرر شد وزارت جهاد کشاورزی با حفظ زنجیره ارزش به دلیل ویژگی منطقه با در اختیار گیری مشاور الگوی کشت منطقه دشت مغان را تعیین کند.

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات نشست امروز در خصوص صنایع تبدیلی بود که قرار شد بانک کشاورزی خط ویژه اعتباری به منطقه اختصاص دهد، ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی بستری را برای انتخاب و تبدیل منطقه دشت مغان به عنوان منطقه ویژه تولید بذر و ایجاد تسهیلات در این زمینه فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات سفر اعضای کمیسیون کشاورزی به دشت مغان تشریح شد

مصوبات سفر اعضای کمیسیون کشاورزی به دشت مغان تشریح شد