مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 04:152020-11-06ورزشي

شاید لیگ بیستم اصلا تمام نشود/ لیگ بیستم بی انگیزه ترین لیگ چند سال اخیر


پیشکسوت استقلال تهران در رابطه با ابتلای چند بازیکن و کادر فنی برخی از تیم ها به کرونا گفت: به دلیل ابتلای چند بازیکن و کادر فنی برخی از تیم ها به کرونا درادامه لیگ احتمال دارد، - علی گیوه ای امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد آغاز لیگ بیستم فوتبال کشورمان اظهار کرد: با توجه به عدم حضور تماشاچیان در حسن مسابقات امسال بی انگیزه ترین لیگ را تجربه خواهیم کرد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با ابتلای چند بازیکن و کادر فنی برخی از تیم ها به کرونا تصریح کرد: به دلیل ابتلای چند بازیکن و کادر فنی برخی از تیم های حاضر در لیگ به کرونا، احتمال دارد، این لیگ خیلی دیر یا اصلا تمام نشود.

وی افزود: با شرایط فعلی کرونا که لیگ آغاز نشده، چند روزی به تعویق افتاد و احتمال دارد که باز هم به تعویق بیفتد.

گیوه ای با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری لیگ و ادامه شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: هر هفته که مسابقات برگزار می شود باید بعد از آن از بازیکنان و کادر فنی هر تیم تست کرونا گرفته شود و این همین امر امکان دارد بازی بعدی آن تیم را در صورت ابتلای بازیکنان به کرونا دچار مشکل کند.

پیشکسوت استقلال در رابطه با کیفیت لیگ بیستم تصریح کرد: با توجه به نبود بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ بیستم، این دوره از مسابقات فوتبال سطح کیفی پایینی نسبت به سال های گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید لیگ بیستم اصلا تمام نشود/ لیگ بیستم بی انگیزه ترین لیگ چند سال اخیر

شاید لیگ بیستم اصلا تمام نشود/ لیگ بیستم بی انگیزه ترین لیگ چند سال اخیر