مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 12:052020-11-05سياسي

دشت مغان از بزرگ ترین مراکز اقتصاد مقاومتی ایران است


کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: دشت مغان یکی از بزرگ ترین مراکز اقتصاد مقاومتی کشور است که در صورت توجه ویژه به منطقه، می تواند به قطب بزرگ دامپروری تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد ساداتی نژاد ظهر پنجشنبه در بازدید از واحدهای دامپروری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بالای دشت مغان در تأمین محصولات دامی کشور می توان با توجه جدی دولت و بالا بردن توان کشاورزی این منطقه، دشت مغان را به قطب دامپروری کشور تبدیل و محصولات این منطقه را به کشورهای خارجی صادر کرد.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: با توجه به این موضوع که دشت مغان یکی از کانون های اقتصاد مقاومتی است، با همیاری و همکاری مسئولین می توان از ظرفیت بالای کشاورزی و مخصوصاً دامپروری دشت مغان در امر صادرات این محصولات بهره برد و دشت مغان را به قطب صادرات محصولات کشاورزی و دامی تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان می توانند در منطقه مغان مشغول به کار شوند تصریح کرد: با ایجاد واحدهای تولیدی و برنامه ریزی و مدیریت جدی، علاوه بر تأمین نیازهای کشاورزی و دامی کشور و منطقه می توان از ظرفیت اشتغالزایی بالای دشت مغان استفاده کرد تا نرخ بیکاری در این منطقه را به صورت محسوسی کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت مغان از بزرگ ترین مراکز اقتصاد مقاومتی ایران است

دشت مغان از بزرگ ترین مراکز اقتصاد مقاومتی ایران است