مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-05فرهنگي

تلفیقی از «مکبث» و «هملت» آماده اجرا می شود/ معضل ضعف آموزش تئاتر


مسعود طیبی از آماده کردن نمایش «هنگامه ای که هملت به دست جادوگران مکبث کشته شد» برای اجرای عمومی خبر داد و از ضعف وضعیت آموزش تئاتر در دوران کرونا گفت.

- مسعود طیبی از آماده کردن نمایش هنگامه ای که هملت به دست جادوگران مکبث کشته شد برای اجرای عمومی خبر داد و از ضعف وضعیت آموزش تئاتر در دوران کرونا گفت.

مسعود طیبی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره فعالیت های تازه اش به به دلیل نبود بسترهای تکنولوژی مناسب، شرایط آموزش دشوارتر نیز شده است به خصوص برای رشته هایی مثل بازیگری، کارگردانی و .

که تمرین عملی بسیار ضروری است.

وی یادآور شد: از طرف دیگر به دلیل عدم وجود زیرساخت های مناسب آموزشی در فضای مجازی این وضعیت، افت بیشتری نیز پیدا کرده و اساتید نمی توانند به راحتی تدریس کنند.

این در حالی است که در شرایط کنونی کرونا، برگزاری کلاس های عملی به صلاح نیست اما نیاز به هم اندیشی برای یافتن راهکارهایی است که این مشکل را به حداقل برساند.

طیبی در پایان صحبت هایش متذکر شد: با جرات می گویم، نمی توان منتظر نسل درخشانی در آینده تئاتر کشور بود مگر اینکه از هم اکنون برنامه ای برای آن اندیشه شود از جمله استفاده درست و کارشناسانه از فضای مجازی و امکانات آن و یافتن راه های تازه برای استفاده حداکثری از تکنولوژی برای ارائه نمایش و همچنین آموزش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفیقی از «مکبث» و «هملت» آماده اجرا می شود/ معضل ضعف آموزش تئاتر

تلفیقی از «مکبث» و «هملت» آماده اجرا می شود/ معضل ضعف آموزش تئاتر