مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 14:152020-11-04اقتصادي

حذف نقطه حادثه خیر میدان معادنِ محور شهریار


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های شهریار و قدس با اشاره به میانگین روزانه 140 هزار تردد در محور تهران- شهریار(چیتگر)، گفت: - فرشاد اسکندری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های شهریار و قدس در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهریار، اظهار کرد: محور مواصلاتی تهران-شهریار(چیتگر) با میانگین 140 هزار تردد در روز پس از محور آزادراه تهران-کرج بیشترین سهم تردد را در استان تهران به خود اختصاص داده است.

وی گفت: یکی از نقاط حادثه خیر این محور معروف به میدان معادن بود که در سنوات گذشته توسط معدن داران برای ایجاد دوربرگردان احداث شده بود و به علت تصادفات و سوانح بسیار دوربرگردان مورد نظر مسدود و میدان نیز به حال خود رها شده بود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های شهریار و قدس بیان کرد: همین امر سبب شد که این نقطه به منطقه پرمخاطره و پرتصادف بدل شده و به میدان مرگ معادن معروف شده بود که در سال جاری با پیگیری های اداره راهداری، دادستانی شهریار و فرمانداری های شهریار و قدس عملیات حذف این میدان آغاز شد.

  اسکندری خاطرنشان کرد: این میدان به طول 240 متر و عرض 50 متر با تلاش چند ماهه نیروهای راهداری برچیده شد و با همکاری شهرداری شهریار عملیات زیرسازی و روکش آسفالت نقطه انجام گرفته و زیر بار ترافیکی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف نقطه حادثه خیر میدان معادنِ محور شهریار

حذف نقطه حادثه خیر میدان معادنِ محور شهریار