مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 10:452020-11-04بين الملل

مستندی افشاگرانه درباره پرونده قتل خاشقجی


سعودی یکی از رازآلودترین رژیم های سیاسی دنیاست؛ رژیمی که امروز متکی به نفت، خون می ریزد، متکی به خون تداوم می یابد و همین طور برای تداوم، نیازمند راه انداختن جنگ های فرقه ای در منطقه است.

- سعودی یکی از رازآلودترین رژیم های سیاسی دنیاست؛ رژیمی که امروز متکی به نفت، خون می ریزد، متکی به خون تداوم می یابد و همین طور برای تداوم، نیازمند راه انداختن جنگ های فرقه ای در منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وطن امروز در ادامه نوشت: با روی کارآمدن پادشاه جدید از سال 2015 و با شاه شدن سلمان و قدرت گرفتن محمد بن سلمان در عربستان، جنگ طلبی عربستان جنبه عیان تری به خود گرفت.

بن سلمان که در توهم تبدیل شدن به چهره ای مطرح در جهان عرب بود، با آغاز جنگی که گمان می کرد بزودی او را به عنوان یک فاتح معرفی خواهد کرد، به کشتار و آوارگی چندصدهزار یمنی دست زد.

در عربستان با عنوان اصلاحات، تلاش کرد تغییرات فرهنگی را که سبک زندگی اسلامی و عربی را به چالش می کشید، انجام دهد؛ تغییراتی که به نظر اعطای آزادی به مردم ساکن در عربستان می آمد اما اتفاقی که در بطن روابط سیاسی و رسانه ای رقم می خورد، نقض آشکار آزادی بود.

مستند Kingdom Of Silence محصول 2020 به تهیه کنندگی تهیه کننده مطرح سینمای مستند الکس گیبنی ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندی افشاگرانه درباره پرونده قتل خاشقجی

مستندی افشاگرانه درباره پرونده قتل خاشقجی