مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 12:152020-11-03اقتصادي

بازده مناسب بورس نسبت به بازارهای موازی تا پایان امسال


یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه اکنون بازار سرمایه ارزان ترین بازار است، گفت: امکان دارد مانند 6 ماه نخست سال رشد شدیدی نداشته باشیم، اما تا پایان سال در این بازار با رشد خوبی روبرو خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، ابوالفضل شهرآبادی در بررسی ریزش بازارسرمایه در روزهای گذشته افزود: باوجود اینکه اکنون دلیلی برای نگرانی در این بازار وجود ندارد، اما یکی از دلایل ریزش های اخیر موضوع ترس سهامداران به ویژه تازه واردان است، درحالی که گزارش های 6 ماهه شرکت‌ها با نظر کارشناسان پیش بینی خوبی (با توجه به قیمت دلار و قیمت های مناسب کالاهای اساسی در سطح جهانی) از نتیجه این گزارش ها نشان می دهد.

وی اضافه کرد: انتظار می رود، با برطرف شدن تاثیر روانی برخی از مسایل سیاسی بر بازار سهام، سرمایه گذاران بورسی بر مدار منطقی حرکت کرده و شاهد بازگشت بازار به مسیر مثبت باشیم.

شهرآبادی تصریح کرد: هر کدام از دو نامزد انتخاباتی امریکا رویکرد متفاوت دارند و آثار این رویکردها هم البته در کوتاه مدت بر بازار متفاوت ارزیابی می شود، به همین جهت می شود به بازار حق داد که منتظر باشد تا پس از تعیین نتیجه انتخابات، تصمیم گیری کند؛ هرچند که در بلند مدت بازارسرمایه روند صعودی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازده مناسب بورس نسبت به بازارهای موازی تا پایان امسال

بازده مناسب بورس نسبت به بازارهای موازی تا پایان امسال