مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 05:152020-11-02پزشكي

رکوردشکنی کرونا در خراسان شمالی/ مرگ 11 بیمار و ابتلا 227 نفر


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ابتلا 227 نفر به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: کرونا طی این مدت 11 نفر را به کام مرگ کشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتشخیص داده شدند، ادامه داد: با احتساب این آمار مشخص می شود که 70 درصد افرادی که آزمایش داده اند نتیجه آزمایش آنها مثبت بوده است.

وی افزود: در حال حاضر مراکز نمونه گیری استان خیلی شلوغ است و دانشگاه علوم پزشکی درصدد افزایش این مراکز است ولی از آن طرف ظرفیت آزمایشگاه های استان محدود بوده و جوابگوی این مقدار تقاضا نیست.

هاشمی با ابراز نگرانی از برگزاری مراسم ها که بدون مجوز و در فضاهای بسته برگزار می شود، تصریح کرد: با وجود تعطیلی تالارها مردم از برگزاری مراسم منع نشده اند و در پیلوت ها، منازل و باغ ها جشن و عروسی برپا می کنند که این خود بسیار خطر آفرین است زیرا در حال حاضر اغلب ابتلاء ها خانوادگی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: تمام جلسات و همایش ها باید به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود تا مانع هر گونه تجمع در ادارات و نهادها شد.

وی در انتها با اشاره به فرا رسیدن فصل سرد سال و کاهش فعالیت های روستاییان گفت: اکنون وضعیت روستاها رضایت بخش است اما پیش بینی می شود موج بعدی کرونا در روستاهای استان شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی کرونا در خراسان شمالی/ مرگ 11 بیمار و ابتلا 227 نفر

رکوردشکنی کرونا در خراسان شمالی/ مرگ 11 بیمار و ابتلا 227 نفر