مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 21:102020-11-01سياسي

خبری امیدوار کننده برای رودخانه کرج


مدتی است که بحث انتقال تونلی آب از سد کرج به تهران دوباره نگرانی هایی را در میان فعالین محیط زیست و شهروندان البرزی برانگیخته و رسانه های استان به نمایندگی از افکار عمومی خواستار شفاف سازی وزارت نیرو در خصوص این طرح شده اند.

- ایسنا/البرز مدتی است که بحث انتقال تونلی آب از سد کرج به تهران دوباره نگرانی هایی را در میان فعالین محیط زیست و شهروندان البرزی برانگیخته و رسانه های استان به نمایندگی از افکار عمومی خواستار شفاف سازی وزارت نیرو در خصوص این طرح شده اند.

حالا آب منطقه ای البرز به عنوان زیر مجموعه وزارت نیرو خبری را اعلام کرده که می تواند امیدوار کننده باشد و نگرانی ها در خصوص ادامه حیات رودخانه کرج پس از آغاز به کار تونل را رفع کند.

داوود نجفیان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تبعات زیست محیطی انتقال آب رودخانه کرج از طریق تونل 30 کیلومتری که در رسانه ها مطرح می شود، گفت: با توجه به برنامه تدوین شده وزارت نیرو و به تبع آن شرکت آب منطقه ای تهران طرح، تونل انتقال آب از سال 81 شروع و در سال 91 به اتمام رسیده و همچنین تصفیه خانه شماره شش نیز از سال 84 شروع و در سال جاری به اتمام رسیده است.

انتقال بیش از دو مترمکعب در ثانیه از طریق تونل امکان پذیر نیست نجفیان توضیح داد: بر اساس برنامه ریزی که شرکت آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری امیدوار کننده برای رودخانه کرج

خبری امیدوار کننده برای رودخانه کرج