مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-01سياسي

فراکسیون زنان به دنبال حل مشکلات بانوان


سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت که فراکسیون زنان آمادگی هر نوع کمکی به دولت و نهادهای حمایتی دارد تا مسئله زنان سرپرست خانوار بیش از این بغرنج نشود.

- سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت که فراکسیون زنان آمادگی هر نوع کمکی به دولت و نهادهای حمایتی دارد تا مسئله زنان سرپرست خانوار بیش از این بغرنج نشود.

سارا فلاحی در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه امروز فراکسیون زنان گفت: این جلسه پیرامون بررسی وضعیت زنان سرپرست خانوار با حضور مسوولانی از سازمان بهزیستی، کمیته امداد و معاونت زنان ریاست جمهوری و موسسه توسعه حقوق فقر زدایی و مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد و در آن در رابطه با بند ت ماده 80 قانون برنامه ششم توسعه، ضعف ها و مشکلات ساختاری و محتوایی آن بحث و بررسی صورت گرفت.

وی توضیح داد: در این جلسه میدری معاون وزیر کار، مسعودی فرید معاون امور اجتماعی بهزیستی،عوض پور مدیرکل سلامت و رفاه برنامه و بودجه، نظری مدیر کل فرهنگی اجتماعی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و ملکشاهی از کمیته امداد درباره وضعیت زنان سرپرست خانوار توضیحاتی ارائه دادند و برنامه هایشان برای بیش از سه میلیون زن سرپرست خانوار که بیش از 12 درصد جامعه را تشکیل می دهند را تشریح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراکسیون زنان به دنبال حل مشکلات بانوان

فراکسیون زنان به دنبال حل مشکلات بانوان