مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 21:102020-10-31سياسي

خانه موسیقی با شیوه درست و آزاد انتخاباتی را برگزار کند


مهدی آذرسینا که سه دوره عضویت در هیات مدیره کانون نوازندگان خانه موسیقی را در کارنامه دارد، برای بهبود روند فعالیت این نهاد صنفی چنین پیشنهاد می دهد: - مهدی آذرسینا که سه دوره عضویت در هیات مدیره کانون نوازندگان خانه موسیقی را در کارنامه دارد، برای بهبود روند فعالیت این نهاد صنفی چنین پیشنهاد می دهد: خانه موسیقی با نظر و شیوه درست و آزاد، انتخاباتی را برگزار کند؛ به این شکل که هیچکدام از قدیمی ها و شناخته شده های مسئول، برای انتخاب شدن دوباره اقدام نکنند.

این نوازنده و آهنگساز درباره مدیریت خانه موسیقی به ایسنا می گوید: پاسخ دادن به این سوال ها خیلی سخت است.

اگر اوضاع درستی بود، همه چیز سر جای خودش بود و در جهت و جریان درستی از فرهنگ و اخلاق قرار داشت و خانه موسیقی در مسیر غلطی حرکت می کرد، می شد برای اصلاح مسیر دخالتی کرد، توصیه ای، اخطاری و نصیحتی صادر کرد و به وظیفه خود عمل کرد و شرایط گردش امور را هم اصلاح کرد.

آذرسینا به صحبت هایش با طرح چند پرسش چنین اضافه می کند: اما حالا چه می شود گفت؟ کجای کار را باید درست کرد؟ این گروهی که به هر حال از مشاهیر اهل موسیقی بوده اند و از بدو تاسیس خانه موسیقی در آن ساکن شده اند، اگر نبودند و اگر نباشند همه اوضاع موسیقی درست می شود؟ امور رفاهی اهالی موسیقی تامین می شود؟ کدام اهل موسیقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه موسیقی با شیوه درست و آزاد انتخاباتی را برگزار کند

خانه موسیقی با شیوه درست و آزاد انتخاباتی را برگزار کند