مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 14:552020-10-31پزشكي

ابتلای 60 نفر از پرسنل بیمارستان پلدختر به کرونا


رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت:تاکنون 60 نفر از پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

علی صفدر سیاوشی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بخشی از پرسنل مبتلا به کووید 19 هم اکنون دوره قرنطینه را طی می کنند و در نقاهتگاه بسر می برند.

وی افزود: تعدادی از پرسنل بیمارستان پلدختر که پیش از این به ویروس کرونا مبتلا شده بودند پس از بهبودی به چرخه کار بازگشتند.

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر همچنین گفت: ظرفیت بخش کرونا بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان تکمیل و هم اکنون تعدادی از بیماران کرونایی به ناچار در بخش اورژانس بستری هستند.

وی افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) با کمبود دستگاه اکسیژن ساز مواجه است و این مشکل خدمات دهی به بیماران سخت تر کرده است .

سیاوشی یادآورشد: با توجه به این که پلدختر جز شهرهای فوق پرخطر کرونایی کشور قرارگرفته و هر روز شاهد افزایش آمار قابل توجه تعداد مبتلایان هستیم بنا براین براساس قانون و دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا و برای حفظ سلامت مردم محدودیت هایی در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی اعمال شده که همکاری و همراهی مردم را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 60 نفر از پرسنل بیمارستان پلدختر به کرونا

ابتلای 60 نفر از پرسنل بیمارستان پلدختر به کرونا