مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:002020-10-31سياسي

نمایندگان اقلیت های دینی در واکنش به توهین به پیامبر اسلام چه مواضعی گرفتند؟


نمایندگان اقلیت های دینی مجلس شورای اسلامی اظهارات امانوئل مکرون بر علیه پیامبر مکرم اسلام را محکوم کرده و آن را ترویج خشونت در بین ملت ها قلمداد کردند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس- اظهارات توهین آمیز امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه درمورد پیامبر اکرم(ص) واکنش های بسیاری را در عرصه بین الملل در پی داشت و علاوه بر واکنش محافل و شخصیت های اسلامی جهان، بسیاری از فعالین مذهبی سایر ادیان و مذاهب دنیا نیز توهین به نبی مکرم اسلام را محکوم کرده و برنتافتند.

این اظهارات از آنجا که اولا منافی آزادی بیان مورد ادعای غرب و فرانسه هست، می تواند به تشدید شکاف های دینی و مذهبی در جهان منجر شود و به همین دلیل نمایندگان اقلیت های دینی مجلس شورای اسلامی نیز در مورد این اظهارات مکرون واکنش نشان دادند.

*بیگلریان: اظهارات توهین آمیز مکرون درقبال پیامبر اسلام موجب خشونت در میان ملت ها می شود     نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات توهین آمیز رییس جمهور فرانسه در قبال پیامبر اکرم (س) گفت: این اظهارات توهین آمیز رییس جمهور فرانسه در قبال پیامبر اسلام از جانب همه ادیان الهی محکوم است و هیچ یک از ادیان الهی توهین به پیامبران ادیان الهی را نمی پذیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان اقلیت های دینی در واکنش به توهین به پیامبر اسلام چه مواضعی گرفتند؟

نمایندگان اقلیت های دینی در واکنش به توهین به پیامبر اسلام چه مواضعی گرفتند؟