مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:102020-10-31اقتصادي

توقف توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار در صورت تشکیل هرگونه صف و تجمع


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از تعطیلی مراکز توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار در صورت تشکیل هرگونه صف و یا تجمع خبر داد.

- مسلم مروجی فر در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به انتقاد شهروندان نسبت به نحوه توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار و ایجاد تجمع و تشکیل صف در شرایط اپیدمی کرونا گفت: با توجه به افزایش قیمت مرغ و روغن توزیع این اقلام در قالب طرح تنظیم بازار در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری های صورت گرفته میزان قابل توجه ای از اقلام مورد نظر جذب شده اند.

وی از توزیع 500 تن مرغ و 314 تن روغن در جنوب استان کرمان خبر داد و افزود: علاوه بر اقلام فوق 376تن روغن با هدف کاهش التهاب در بازار، وارد شبکه توزیع خواهد شد تا اینکه مردم هیچ گونه کمبودی را احساس نکنند.

مروجی از افزایش مراکز توزیع برای جلوگیری از هرگونه تجمع خبر داد و اظهار کرد:در زمان توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار برای جلوگیری از هرگونه تجمع و تشکیل صف تعداد مراکز را افزایش می دهیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان نظارت جدی بر نحوه توزیع با همکاری نیروهای بسیج را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: در راستای اهداف ستاد مبارزه با کرونا و جلوگیری از اجتماعات از ظرفیت بسیج جهت نظارت استفاده کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار در صورت تشکیل هرگونه صف و تجمع

توقف توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار در صورت تشکیل هرگونه صف و تجمع