مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 04:252020-10-31سياسي

نور عالم تاب رسول خدا(ص) با فوت کردن خاموش نمی شود


امام جمعه فارسان ضمن محکوم کردن اهانت به مقدسات، گفت: عده ای می خواهند نور عالم تاب وجود رسول خدا(ص) را با فُوت کردن خاموش کنند.

- محسن ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه عده ای می خواهند نور عالم تاب وجود رسول خدا(ص) را با فُوت کردن خاموش کنند اما غافل از اینکه خود را خوار می کنند، گفت: اینان نتیجه عمل خود را در دنیا و بزودی در آخرت خواهند دید.

  امام جمعه فارسان با اشاره به اینکه رسول خدا مظهر نوری است که هرگز خاموشی ندارد، ادامه داد: اسلام ستیزی سران غربی امر مسلمی است که فقط منحصر در عکس، کاریکاتور، فیلم و امثال اینها نمی شود.

وی اضافه کرد: این روزها دولت اسلام ستیز فرانسه در چهره منفور مکرون که نمونه هایی از این چهره و رفتار را در نیکولا سارکوزی و همچنین فرانسوا اولاند دیده بودیم، نمود پیدا کرده است.

  ملک پور با اشاره به موضع اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص آزادی بیان در فرانسه، افزود: در همین کشور که خود را مهد دموکراسی و آزادی معرفی می کند، اهانت به اسلام جرم نیست اما اگر کسی راجع به موضوعی مانند هولوکاست سوال کند جرم است و باید به زندان برود.

وی گفت: البته اهل فن می دانند که دولت فرانسه با رویکرد اسلام ستیزی و تحرکات دیگری که در آفریقا و مدیترانه دارد می خواهد برای خودش بعد از خروج انگلیس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نور عالم تاب رسول خدا(ص) با فوت کردن خاموش نمی شود

نور عالم تاب رسول خدا(ص) با فوت کردن خاموش نمی شود