مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 04:202020-10-31سياسي

پیامبراسلام (ص) خط قرمز مسلمانان است


رییس ستاد گرامیداشت هفته وحدت سیستان و بلوچستان گفت: پیامبر اسلام(ص) و مقدسات دین مبین اسلام خط قرمز مسلمانان است و دشمنان نیز باید بدانند با حرکات پست و ذلیلانه خود و حمایت از هتاکان هرگز از الفت مسلمانان به رسول مکرم اسلام(ص) کاسته نشده بلکه .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس ستاد گرامیداشت هفته وحدت سیستان و بلوچستان گفت: پیامبر اسلام(ص) و مقدسات دین مبین اسلام خط قرمز مسلمانان است و دشمنان نیز باید بدانند با حرکات پست و ذلیلانه خود و حمایت از هتاکان هرگز از الفت مسلمانان به رسول مکرم اسلام(ص) کاسته نشده بلکه روز به روز بر علاقمندان و مسلمان جهان نیز افزوده می شود.

حجت الاسلام علیرضا بی نیاز در مراسم گرامیداشت هفته وحدت که در شهرستان قصرقند برگزار شد افزود: باید در این شب مبارک و پرخیر و برکت این نوید را بدهیم که هرچند بر امت های انبیای گذشته عذاب الهی نازل شده اما این عذاب های آسمانی هرگز بر امت رسول الله(ص) نازل نخواهد شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: یکی از شاخصه های مهم رسول الله(ص) اخلاق حسنه بود که باعث شد قلوب جهانیان را به سمت خود جلب کند و تعداد زیادی از مردم جهان به اسلام گرویده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامبراسلام (ص) خط قرمز مسلمانان است

پیامبراسلام (ص) خط قرمز مسلمانان است