مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 04:052020-10-31سياسي

حرمین شریف هویت شیراز است/هتل آسمان مانع ثبت جهانی زندیه ست


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با این تاکید که حرمین شریف در واقع هویت واقعی شیراز تلقی می شوند، تاکید کرد که ضمن حفظ شان و جایگاه امامزادگان واجب التکریم باید زمینه برای رونق صنعت گردشگری دینی و زیارتی اطراف حرمین شریف فراهم شود.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با این تاکید که حرمین شریف در واقع هویت واقعی شیراز تلقی می شوند، تاکید کرد که ضمن حفظ شان و جایگاه امامزادگان واجب التکریم باید زمینه برای رونق صنعت گردشگری دینی و زیارتی اطراف حرمین شریف فراهم شود.

علیرضا پاکفطرت در جلسه بررسی مسائل حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که با حضور معاونان وزرای راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در فارس و استاندار این استان برگزار شد، تاکید کرد که یکی از پایه های اقتصاد شیراز، گردشگری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر پاکفطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس، وی ادامه داد: در اجرای طرح های مرتبط با توسعه حرمین شریف، ضمن حفظ کرامت امامزادگان لازم التکریم و پایداری میراث فرهنگی و بافت تاریخی این محدوده باید به جنبه های رونق دهی صنعت گردشگری خصوصا گردشگری دینی و زیارتی اطراف حرم هم توجه وعنایت لازم را داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرمین شریف هویت شیراز است/هتل آسمان مانع ثبت جهانی زندیه ست

حرمین شریف هویت شیراز است/هتل آسمان مانع ثبت جهانی زندیه ست