مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 03:352020-10-31اقتصادي

کرونا را چطور دور بزنیم و تنها نباشیم؟


امسال کرونا فرصت شب نشینی در ایام کرونا را از خانواده ها گرفت و برگزاری بسیاری از مجالس را لغو کرد، اما چه باید کرد که با کاهش رفت و آمدهای خانوادگی و لغو دورهمی ها، - خبرگزاری فارس- فرهنگ عمومی: شیوع کرونا در جهان و به ویژه کشورمان موجب اعمال محدودیت و حتی ممنوعیت هایی شده است و بسیاری از خانواده ها را مجبور به قرنطینه خانگی کرده است.

این به آن معنی است که به قول کارشناسان فعلا باید با کرونا زندگی کنیم.

بسیاری از خانواده ها ذر فصل پاییز و با طولانی شدن شب ها به شب نشینی و دورهمی می پرداختند، اما امسال کرونا این فرصت را از خانواده ها گرفته و برگزاری بسیاری از مجالس را لغو کرده است.

حالا چه باید کرد که با کاهش رفت و آمدهای خانوادگی و لغو دورهمی ها که عامل اصلی شیوع کرونا عنوان می شود، تنهایی به سراغ مان نیاید؟ جعفر بای، جامعه شناس کشورمان در گفت وگو با خبرنگار فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس با بیان اینکه کرونا موجب شد تا روابط اجتماعی به حداقل برسد، می گوید: در کنار کاهش روابط اجتماعی، با شیوع کرونا شاهد افزایش روابط درون خانواده هستیم که اگر به درستی هدایت نشود، معضلاتی را به همراه خواهد داشت.

به طور مثال اکنون در برخی خانواده ها دخالت در کارهای خانوادگی بیشتر شده و افراد نسبت به گذشته آستانه تحمل پایین تری دارند و همین امر موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا را چطور دور بزنیم و تنها نباشیم؟

کرونا را چطور دور بزنیم و تنها نباشیم؟