مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 20:052020-10-30سياسي

بازداشت اعضای 2 خانواده در مراسم عروسی در لرستان


اعضای 2 خانواده در این شهرستان که علی رغم اعمال محدودیت‌های کرونایی اقدام به برگزاری مراسم عروسی و تجمع کردند، بازداشت شدند.

مرید شیخی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در پی تذکرات قبلی مبنی بر بازداشت افرادی که علی رغم اطلاع رسانی اما بر خلاف مصوبات و محدودیت های ستاد کرونا عمل کنند و بهداشت و سلامت مردم را در شرایط فوق پرخطر تهدید کنند با این خانواده ها برخورد قضایی می شود.

وی افزود: با توجه به وضعیت فوق خطرناک کرونا در پلدختر اشخاصی که پروتکل های بهداشتی کرونا را زیر پا بگذراند با آنان برخورد شدید قضایی خواهد شد.

دادستان پلدختر بیان کرد: برای برگزاری مراسم های عروسی و عزا برابر دستور ستاد مبارزه با کرونا به جز اعضای اصلی خانواده هیچ کس حق شرکت در این مراسم ها را تا اطلاع ثانوی ندارد.

وی اضافه کرد: حضور بیش از20 نفر در مراسم های عروسی به کلی ممنوع است گر چه با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باشد با عاملان و گردانندگان مراسم به ویژه داماد ،عروس و پدران آنان و از جمله نوازندگان و خوانندگان برخورد شدید قضایی شده و باز داشت می شوند.

شیخی یادآورشد: گشت های مستمر درسطح شهرستان و روستاها با شدت بیشتر تداوم داشته باشد تا به محض اطلاع یا مشاهده برخوردهای لازم به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت اعضای 2 خانواده در مراسم عروسی در لرستان

بازداشت اعضای 2 خانواده در مراسم عروسی در لرستان