مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 13:052020-10-30بين الملل

نعیم قاسم: غرب با اهانت به پیامبر راه دشمنی و فتنه انگیزی را در پیش گرفته است


معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به اقدام فرانسه در انتشار کاریکاتور پیامبر اسلام(ص) گفت، غرب با اهانت به پیامبر اسلام، راه دشمنی اخلاقی و فتنه انگیزی را در پیش گرفته است.

- معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به اقدام فرانسه در انتشار کاریکاتور پیامبر اسلام(ص) گفت، غرب با اهانت به پیامبر اسلام، راه دشمنی اخلاقی و فتنه انگیزی را در پیش گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المنار، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در افتتاحیه کنفرانس سالانه مجمع تقریب مذاهب که به صورت آنلاین برگزار شد، تاکید کرد: وحدت موجب نزدیک شدن علمای اهل تسنن و شیعه و حمایت از مقاومت فلسطین شد، محور مقاومت را گرد آورد و دروغ بودن طرح های تکفیری ها را فاش کرد و موجب اهتزاز پرچم کمال اسلام شد.

اتحاد راه برادری و پیروزی است و اراده ما را در رویارویی با چالش ها تقویت کرده و مانع از تاثیرگذاری نیروهای انحرافی بر نسل های ما شد.

وی گفت: باید این وحدت را تقویت کنیم و نسل های خود را بر این شیوه تربیت کنیم و از ماحصل آن در ایمان، تربیت درست، استقلال و مقاومت در برابر ظلم و طغیان بهره بگیریم.

شیخ قاسم ادامه داد: غرب که مدعی احترام به آزادی اندیشه است، اجازه می دهد توهین و هتاکی شود که این به دور از ادعای آن بوده و دشمنی اخلاقی و فتنه انگیزی ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعیم قاسم: غرب با اهانت به پیامبر راه دشمنی و فتنه انگیزی را در پیش گرفته است

نعیم قاسم: غرب با اهانت به پیامبر راه دشمنی و فتنه انگیزی را در پیش گرفته است