مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-30بين الملل

امکان انتقال ویروس کرونا در باد و باران چگونه است؟


ویروس کرونا در فصل سرد سال حداکثر در اثر باد ممکن است تا 10 متر جابجا شود/ کرونا از طریق ابرهای باران زا و توده های گردو غبار از یک منطقه به یک منطقه دیگر نمی رود.

- ویروس کرونا بیش از 9 ماه به طور رسمی جهان را درگیر کرده؛ هر چند بر مبنای اطلاعات غیررسمی و تایید نشده ، نشانه‌هایی از این ویروس از پاییز پارسال 2019 در بخش‌هایی از چین، اروپا و حتی خاورمیانه و ایران بوده؛ اما به دلیل ناشخناخته بودن آن، مردم و کارشناسان بهداشتی و پزشکی متوجه آن نبودند و این بیماری را نوعی آنفلوآنزا می‌دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، کرونا از 1 ماه پیش در نیمکره شمالی در حال تجربه دومین پاییز خود است؛ پاییزی که البته حالا همه مردم دنیا از این ویروس آگاهی دارند و کمابیش راه‌های جلوگیری از سرایت ویروس را می‌شناسند.

3 اصل طلایی رعایت فاصله فیزیکی، زدن ماسک و شستشوی مداوم دست ها که در همه فصول سال 3 فرمول اصلی جلوگیری از ابتلا به کروناست؛ اما در 2 فصل سرد سال به دلیل اینکه رعایت این اصول به ویژه اصل فاصله فیزیکی و تماس نزدیک سخت می شود، امکان و خطر شیوع هم بالا می رود.

فصل‌های پاییز و زمستان از دیرباز موعد شیوع بیماری‌های ویروسی دستگاه تنفسی فوقانی است که ویروس کرونا و به طور مشخص بیماری کووید 19 نیز یکی از جدیدترین نوع همین ویروس‌هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان انتقال ویروس کرونا در باد و باران چگونه است؟

امکان انتقال ویروس کرونا در باد و باران چگونه است؟