مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-30پزشكي

ضرورت استفاده از ظرفیت مراکز مراقبت در منزل برای مدیریت کووید 19


معاون پرستاری وزارت بهداشت با تاکید بر ضرورت به کارگیری توانمندی و ظرفیت مراکز مراقبت در منزل در مدیریت بیماری کووید 19 گفت: این مراکز می توانند کاهش بار مراجعات بیمارستانی را تا حد قابل قبولی به دنبال داشته باشند.

- معاون پرستاری وزارت بهداشت با تاکید بر ضرورت به کارگیری توانمندی و ظرفیت مراکز مراقبت در منزل در مدیریت بیماری کووید 19 گفت: این مراکز می توانند کاهش بار مراجعات بیمارستانی را تا حد قابل قبولی به دنبال داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر مریم حضرتی در نخستین روز سفر خود به استان آذربایجان غربی که با هدف بررسی وضعیت بهداشت و درمان و نیروی انسانی و بررسی فرآیندهای مدیریت کووید 19 به همراه تیمی متشکل از نمایندگان معاونت پرستاری و معاونت بهداشت انجام گرفت از بیمارستان شهید قلی پور شهر بوکان و بیمارستان امام خمینی (ره) شهر مهاباد بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از بخش های تریاژ، اورژانس سرپایی و بستری، بخش بیماران کووید19 و بخش مراقبت های ویژه دو بیمارستان با مبتلایان به کووید 19 و پرستاران فعال در این بخش ها به گفت وگو پرداخت.

معاون پرستاری وزارت بهداشت ضمن ابراز قدردانی از زحمات تمامی ارائه دهندگان مراقبت از جمله پرستاران، بهره گیری از ظرفیت مراکز مراقبت و مشاوره پرستاری در منزل را از نقاط قوت بهداشت و درمان بوکان دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت مراکز مراقبت در منزل برای مدیریت کووید 19

ضرورت استفاده از ظرفیت مراکز مراقبت در منزل برای مدیریت کووید 19