مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-30سياسي

صنوف یزد در هفته آینده فقط تا ساعت 16:30 مجاز به فعالیتند


جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد گفت: همه صنوف، مشاغل و رسته های شغلی به جز نانوایان و سوپر لبنیاتی ها تا 16 آبان ماه امسال فقط تا ساعت 16: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، احمد تر حمی ضمن تاکید بر فعالیت همه صنوف، مشاغل و رسته های شغلی به جز صنف نانوایان و سوپر لبنیات تا ساعت 16 و 30 عصر در هفته آینده، از اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی خواست تا به نظارت جدی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در طول روز و تعطیلی مطلق پس از این ساعت بپردازند.

وی افزود: جایگاه های سوخت، داروخانه ها و مراکز بهداشتی درمانی طبق روال معمول فعالیت خواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  یزد، گفت: پاساژها و مجتمع های تجاری، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای نیز تا ساعت 16 و 30 دقیقه عصر مجاز به فعالیت بوده و پس از آن باید کاملاً تعطیل شوند.

ترحمی تصریح کرد: همه رستوران ها، فست فودها، اغذیه فروشان و کافی شاپ ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و به شرط عدم ازدحام می توانند تا ساعت 16:30 دقیقه عصر فقط به صورت بیرون بر فعالیت کنند و پس از آن تعطیل می باشند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گفت: صنف نانوایی و سوپرلبنیات مجاز به فعالیت تا ساعت 23 شب هستند و مسئولیت نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنوف یزد در هفته آینده فقط تا ساعت 16:30 مجاز به فعالیتند

صنوف یزد در هفته آینده فقط تا ساعت 16:30 مجاز به فعالیتند