مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-30سياسي

گوشت کشتارگاه های اصفهان کاملا سالم است


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: هر گوشتی که از کشتارگاه های دامپزشکی استان اصفهان وارد بازار می شود، از سلامت کامل برخوردار است.

- شهرام موحدی در گفت و گو با خبرنگار مهر به انتشار کلیپ هایی در فضای مجازی که از آلودگی گوشت گوسفندی خبر می دهد اشاره کرد و آن را با اهداف غرض ورزی و تشویش اذهان عمومی توسط انتشاردهندگان مرتبط دانست و اظهار داشت: حتی اگر انتشار این گونه کلیپ ها در فضای مجازی از سر نادانی باشد هم گناهی نابخشودنی است.

وی افزود: انتظار می رود شهروندان با ارتقای سواد رسانه ای، اطلاعات در حوزه دامپزشکی را از مراجع ذی صلاح و موثق دریافت کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با تاکید بر اینکه سلامت جامعه خط قرمز اداره کل دامپزشکی استان اصفهان است، تصریح کرد: همه دام هایی که از آب پساب کود اوره استفاده کنند تلف می شوند و وارد چرخه مصرف نخواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه هر گوشتی که از کشتارگاه های دامپزشکی استان اصفهان وارد بازار می شود، از سلامت کامل برخوردار است، گفت: سلامت هرگونه گوشت نشان دار در استان اصفهان را تضمین می کنیم.

موحدی به شهروندان اصفهانی سلامت افزود: هیچ گونه بیماری مسری و انگلی در گوشت های عرضه شده در بازار وجود ندارد و شهروندان با خیالی آسوده از گوشت های نشان دار تحت نظارت دامپزشکی اصفهان استفاده کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت کشتارگاه های اصفهان کاملا سالم است

گوشت کشتارگاه های اصفهان کاملا سالم است