مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:002020-10-29دانش

دوره خط امام ویژه دانشجویان دختر خراسان شمالی به صورت مجازی آغاز شد


فاطمه کیانپور، مسئول رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: دوره خط امام (ره) دانشگاهی ویژه دانشجویان دختر دانشگاه های خراسان شمالی از 5 آبان آغاز شده است.

- مسئول رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد از آغاز دوره خط امام (ره) دانشگاهی ویژه دانشجویان دختر دانشگاه های خراسان شمالی از 5 آبان خبر داد و گفت: در این دوره که به صورت مجازی برگزار می شود، 80 نفر حضور دارند.

فاطمه کیانپور، مسئول رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، گفت: دوره خط امام (ره) دانشگاهی ویژه دانشجویان دختر دانشگاه های خراسان شمالی از 5 آبان آغاز شده است.

کیانپور ادامه داد: کار تشکیلاتی، جذب و مخاطب شناسی سه سرفصل اصلی این دوره به شمار می آید.

مسئول رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد بیان کرد: پیش از آغاز دوره تصور بر این بود به علت مجازی برگزار شدن دوره، استقبال مناسبی از دوره رخ نخواهد داد، اما در حال حاضر 80 نفر در این دوره ثبت نام و در آن شرکت می کنند.

وی افزود: به علت مصادف شدن دوره با فضای تحصیلی خواهران، دوره روند بیشتری را طی خواهد کرد تا شرکت کنندگان بتوانند از محتوای دوره نهایت استفاده را ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره خط امام ویژه دانشجویان دختر خراسان شمالی به صورت مجازی آغاز شد

دوره خط امام ویژه دانشجویان دختر خراسان شمالی به صورت مجازی آغاز شد