مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:502020-10-29بين الملل

بیش از 600 کودک داعشی اروپایی در اردوگاه های شمال سوریه نگهداری می شوند


یک پژوهش انجام شده توسط دو محقق بلژیکی نشان داد، بیش از 600 کودک داعشی اروپایی که تقریباً یک سوم آنها فرانسوی هستند، در دو اردوگاه تحت کنترل کردها در شمال شرقی سوریه در بازداشت هستند.

- یک پژوهش انجام شده توسط دو محقق بلژیکی نشان داد، بیش از 600 کودک داعشی اروپایی که تقریباً یک سوم آنها فرانسوی هستند، در دو اردوگاه تحت کنترل کردها در شمال شرقی سوریه در بازداشت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، توما رینار و ریک کولسایت، کارشناسان امور شبه نظامیان مسلح در انستیتوی اگمونت در بروکسل بر اساس پژوهشی که انجام دادند، گفتند: در حال حاضر بین 610 الی 680 کودک از شهروندان اتحادیه اروپا با مادران خود در اردوگاه های روج و الهول در شمال شرقی سوریه هستند.

آنها افزودند: این کودکان از سال 2019 به همراه مادرانشان که در جنگ با داعش بودند گروگان گرفته شدند.

این دو پژوهشگر اظهار داشتند، فرانسوی ها در صدر لیست بازداشت شدگان هستند، بطوریکه حدود 150 تا 200 بزرگسال و 200 تا 250 کودک وجود دارند که اکثریت قریب به اتفاق آنها در سوریه اند و پس از آنها آلمانی ها، هلندی ها، سوئدی ها، بلژیکی ها و انگلیسی ها هستند.

آنها گفتند: امروز شاهد وضعیتی مشابه بازداشت شدگان گوانتانامو هستیم و خواستار رسیدگی به محاکمه این بازداشت شدگان در دادگاه های دولت کردستان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 600 کودک داعشی اروپایی در اردوگاه های شمال سوریه نگهداری می شوند

بیش از 600 کودک داعشی اروپایی در اردوگاه های شمال سوریه نگهداری می شوند