مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-29سياسي

توهین به پیامبر(ص) نشان از ترس و استیصال است/احضار سفیر فرانسه


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ترس از گسترش و رشد روز افزون اسلام در جهان باعث بروز چنین سخنان نابخردانه و استیصال غربیان دارد.

- جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سخنان توهین آمیز رییس جمهور فرانسه گفت: دولت های غربی نگران گسترش و رشد اسلام واقعی در جهان هستند و این واکنش های نابخردانه ریشه در این ترس دارد.

وی با اشاره به اینکه اینگونه رفتارها نشان از استیصال و ترس و ناتوانی این دولت هاست افزود: چگونه است که در این مورد از لفظ آزادی بیان استفاده می کنند اما در موارد دیگر کوچک ترین انتقادی را نسبت به خودشان نمی پذیرند و واکنش های جدی نشان می دهند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اسلام به عنوان دینی جهان شمول و مترقی با نگره های صلح و مهربانی توانسته مرزهای جهان را بپیماید و هیچ مسلمانی در جهان توهین به پیامبر مهربانی را نمی پذیرد و واکنش نشان می دهد.

قادری توهین به مقدسات مسلمانان را نشانه تکبر و خود بزرگ بینی دولت های غربی دانست و افزود: این برتری طلبی و سخنان موهوم بر اساس برتری طلبی غرب منجر به رفتارهای نابخردانه و نسنجیده دولت های غربی شده و تحریم کالاهای فرانسه از سوی مسلمانان جهان مسلماً باعث ضعف اقتصادی فرانسه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به پیامبر(ص) نشان از ترس و استیصال است/احضار سفیر فرانسه

توهین به پیامبر(ص) نشان از ترس و استیصال است/احضار سفیر فرانسه