مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-29سياسي

دشمنان قادر به واردکردن خلل به وحدت مثال زدنی گلستان نیستند


در بیانیه مشترک فرمانده سپاه نینوا گلستان و مسوول نمایندگی ولی فقیه آمده است: استان گلستان جزو اصلی ترین مصادیق وحدت شیعه و سنی در ایران اسلامی است و دشمنان قادر نیستند به این برادری مثال زدنی ما خللی وارد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، پیام مشترک سردار ملک شاهکوهی و حجت الاسلام جعفر رعایتی فرمانده سپاه نینوا گلستان و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت در بیانیه ای اعلام کردند: هفته وحدت فرصتی مغتنم برای بهره گیری از سیره متعالی پیامبر عظیم الشان حضرت محمد مصطفی(ص) در راستای همبستگی مسلمانان جهان در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین است.

در ادامه این پیام آمده است: استان گلستان جزو اصلی ترین مصادیق وحدت شیعه و سنی در ایران اسلامی است و دشمنان قادر نیستند به این برادری مثال زدنی ما خللی وارد کنند.

این پیام می افزاید: مجاهدت هایی که در سیل سال 1398 در استان گلستان روی داد نماد وحدت مثال زدنی مردم کشور برای یاری یکدیگر بود که نمونه آن را در دفاع مقدس و نبرد با داعش دیده بودیم.

در این پیام تاکید شد: هرچند اخیرا رییس جمهور بی خرد و احمق فرانسه به حمایت از توهین کنندگان به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) پرداخته اما تردیدی نیست که روزی پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان قادر به واردکردن خلل به وحدت مثال زدنی گلستان نیستند

دشمنان قادر به واردکردن خلل به وحدت مثال زدنی گلستان نیستند