مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-29سياسي

اجرای پویش«من سلیمانی ام» همزمان با هفته وحدت در آذربایجان غربی


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: پویش «من سلیمانی ام» در آذربایجان غربی همزمان با هفته وحدت برگزار می شود.

- حجت الاسلام محمد داداش زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت:  همزمان با هفته وحدت، پویش من سلیمانی ام در آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این پویش در راستای پاسداشت اقدامات ارزشمتر سردار شهید قاسم سلیمانی، در راستای حفظ وحدت و انسجام بین مسلمانان منطقه اجرایی می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: شهید سلیمانی در کشورهای سوریه و عراق بدون توجه به مباحث شیعه و سنی برای حفظ اسلام دفاع کرد و ضرورت دارد نام و یاد سردار شهید سلیمانی زنده نگه داشته شود.

داداش زاده در ادامه به برنامه های هفته وحدت اشاره کرد و گفت: 100 عنوان برنامه همزمان با هفته وحدت به همت تبلیعات اسلامی آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی به مهمترین این برنامه ها اشاره کرد و افزود: نشست علمای شیعه و سنی در 17 شهر آذزبایجان غربی به صورت مجازی، دیدار با خانواده علمای اهل سنت، دیدار با فعالان بیانیه گام دوم انقلاب و تجلیل از علمای تقریبی از جمله این برنامه ها است.

این مقام مسوول با بیان اینکه تمام این برنامه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود، گفت: در هفته وحدت  250 نفر از مبلغان به روستاها و مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش«من سلیمانی ام» همزمان با هفته وحدت در آذربایجان غربی

اجرای پویش«من سلیمانی ام» همزمان با هفته وحدت در آذربایجان غربی