مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-29سياسي

اشتغال بیش از یک هزار 700 نفر مددجو بهزیستی فارس در سال جاری


تعهد اشتغال بهزیستی در سال 99، سه هزارو 169 نفر بوده که از ابتدای سال تا کنون برای بیش از یک هزار 700 نفر از طرق مختلف اشتغال زایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس، محمد صادق کشفی نژاد با بیان اینکه پیش بینی ما این است که تا پایان سال آمار تعهد اشتغال نیز با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی محقق شود، اظهار داشت: یکی از ظرفیت های قابل توجه برای ایجاد اشتغال در بهزیستی مشاغل خانگی است و افراد علاقه مند تحت پوشش، جهت فعالیت در این حوزه شناسایی و پس از دوره های آماده سازی شغلی ساماندهی می شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال 98 بیش از 353 نفر از گروه های هدف در بخش مشاغل خانگی تسهیلات دریافت کرده اند، تصریح کرد: تا کنون بیش از 725 میلیون ریال در راستای حفظ و تثبیت شغل و همچنین ایجاد شغل پایدار به مددجویان پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: در شش ماهه نخست سال جاری به 372 نفر از افراد تحت پوشش 133 میلیارد ریال تسهیلات با اولویت مشاغل خانگی و آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

  کشفی نژاد افزود: درحال حاضر بهزیستی فارس به طرح های مشاغل خانگی تا سقف 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی در بانک های عامل با باز پرداخت 84 ماهه پرداخت می کند که زنان سرپرست خانوار در اولویت پرداخت این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال بیش از یک هزار 700 نفر مددجو بهزیستی فارس در سال جاری

اشتغال بیش از یک هزار 700 نفر مددجو بهزیستی فارس در سال جاری